LEAD MAGNET FORMULA

Construiește o listă de abonați dornici să afle mai multe despre ceea ce oferi și pregătiți pentru a deveni clienții tăi

Ghidul practic care te ajută să creezi un lead magnet ce atrage exact publicul de care ai nevoie

Formular de înscriere

Crează un lead magnet care îți crește lista de email cu abonați valoroși, interesați de ceea ce oferi

Afli exact ce tip de lead magnet aduce cei mai implicați abonați pentru afacerea ta.

Economisești timp cu o formulă simplă care transformă ideea ta într-un material gata de promovat.

Creezi un lead magnet care te diferențiază și îi motivează pe cei interesați să rămână aproape de tine.

Acest ghid este pentru tine dacă:

Crezi că-ți va lua mult timp și vei depune un efort prea mare pentru a crea un lead magnet

Vrei un sistem care, odată creat, să lucreze pentru tine și să-ți aducă constant oameni interesați de serviciile tale

Plănuiești să lansezi un program și ai nevoie de un lead magnet prin care să validezi ideea acestuia

Te-ai săturat să postezi în social media, să aștepți recomandări sau să alergi zilnic după clienți, întrebându-te tot timpul cum să-ți crești afacerea

Roxana

Despre mine

Bună!

Sunt Roxana Popescu, copywriter specializat în funneluri și lansări, cu focus pe email marketing și pasiune pentru research.

Deși am terminat o facultate de marketing, am făcut aproape orice altceva pănă acum 4 ani. Beauty, horeca, asigurări, contabilitate… Am bifat de toate.

De copywriting n-am auzit prea multe până nu am urmat un curs de Facebook Ads. Cu algoritmul lui Zuckerberg n-am rezonat prea bine, dar m-am lovit de o întrebare interesantă:

Cine scrie toate textele reclamelor care vând? Și mai ales, cum sunt ele scrise?

Așa am descoperit copywritingul și am început să scriu pentru clienți. Destul de repede mi-am dat însă seama că textele mele ajungeau la antreprenori ca niște piese de puzzle, dar fără instrucțiuni de completare. Practic, le oferam niște bucăți de text, dar ei nu prea știau cum să le pună cap la cap pentru rezultate reale.

Așa că am făcut un pas înainte și m-am specializat în funneluri și lansări. Am vrut să mă asigur că nu doar scriu texte care sună bine, ci că acestea își găsesc locul în strategia potrivită, astfel încât să aducă vânzări.

Pentru că uite care e adevărul: afacerile nu mai funcționează așa cum o făceau acum câțiva ani.

Nu mai e suficient să oferi un produs bun, să faci postări în social media și să speri că oamenii vor sta la coadă să cumpere. Dacă nu creezi o relație cu clienții tăi și dacă nu știi cum să îi ghidezi prin procesul de vânzare, șansele tale de a te menține pe piață scad dramatic.

Tocmai de aceea, am învățat cum să construiesc funneluri care nu doar atrag atenția, ci și mențin interesul până la final – și după.

Pentru a atrage potențialii clienți într-un asemenea funnel îți trebuie un motiv. E nevoie de un motiv bun, un stimulent clar pentru ca oamenii să intre în lumea ta. Și acel motiv poate fi un lead magnet bine construit.

Exact despre asta este ghidul pe care îl poți descărca acum. 

Te ajut să creezi și tu acel ceva care să atragă potențialii clienți și să-i facă să rămână alături de tine.

Ce spun alții despre mine

Descarcă GRATUIT Lead Magnet Formula și află cum să îți crești lista de email cu abonați interesați, gata să devină clienți